niedziela, 16 października 2016

1 - Check this out!

Witam wszystkich! Moje imię to Zyraf Cepil. Skończyłem studia inżynierskie Wyższej Szkoły Zabezpieczeń we Wrocławiu. Od urodzenia mieszkam we Wrocławiu. Od ukończenia szkoły pracuję jako Ratownik medyczny i praca sprawia mi dużo przyjemności.

Na dodatek dużo czasu zagospodarowuje na taniec. Moje hobby to zarządzanie ryzykiem tudzież ekologia i kazdą wolną chwile wykorzystuje na to. Bardzo ważne są dla mnie takie rzeczy jak wierność. Od zawsze byłem małomówny. Nie potrafię znieść fałszu. Od czasu do czasu lubię poczytać książki kryminały. Przeczytałem wiele książek i najlepsza to "Sześć postaci w poszukiwaniu autora'', której autorem jest Luigi Pirandello. Lubię grać w gry edukacyjne. Uwielbiam grać w The Sims 3.

Uwielbiam filmy młodzieżowe . Mój ulubiony film to Prestiż (2006). Jeśli nie widziałeś to polecam. Natomiast pewnie się zastanawiacie, kto jest moim ulubionym aktorem. Najlepszy aktor to Edward Norton. Moją ulubioną potrawą jest pizza.

To tyle. Dzięki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz